مقالات جواهرسازي مقالات جواهرسازي .

مقالات جواهرسازي

خواص سنگ ها

خواص درماني Charoite
Charoite به پوشنده كمك مي كند تا چشم انداز وسيع تري نسبت به زندگي داشته باشد ، با ديدن وقايع روزانه در يك الگوي بزرگتر از جهان. اين منجر به احساس آرامش و خرد براي تشخيص بهترين استفاده از انرژي شخص مي شود. اين همچنين به معناي آگاهي از هماهنگي هايي است كه به زندگي شما مي دهد تا حس جريان و جادو داشته باشد.

به عنوان سنگ قيمتي
Charoite در حال اعتصاب سنگ بنفش است كه فقط در يك منطقه كوچك از سيبري در روسيه در نزديكي رودخانه چارا يافت شده است ، كه نام آن را گرفت. اين ماده معدني سيليكات است و در دهه 1940 كشف شد. همچنين گاهي به آن كرووليت گفته مي شود.

در سايه از بنفش تا اسطوخودوس قرار دارد و داراي الگوهاي چرخشي است كه مي تواند شامل سفيد و سياه باشد كه يادآور يك نقاشي ون گوگ است.

كرايسولا معني
اشكال زيادي از قدرت وجود دارد. كريسوكلا زنانه الهي و قدرت حكمت واقعي را براي تعليم و دگرگوني قدرت مي دهد. با فعال كردن چاكراهاي گلو و قلب ، از شما پشتيباني مي كند تا عقلاني را كه در عميق ترين قسمت زندگي شما زندگي مي كند ، صحبت كنيد ، كه حتي ممكن است خود را غافلگير كنيد. درباره Chrysocolla به معني + خاصيت درماني ، فوايد و ساير اطلاعات بيشتر بياموزيد. براي يافتن معاني سنگهاي قيمتي و اطلاعات در مورد بهبود كريستال مراجعه كنيد. #gemstones #crystals #crystalhealing # بيداد
خواص درماني كرايسولا
اشكال زيادي از قدرت وجود دارد. كريسوكلا زنانه الهي و قدرت حكمت واقعي را براي تعليم و دگرگوني قدرت مي دهد. با فعال كردن چاكراهاي گلو و قلب ، از شما پشتيباني مي كند تا عقلاني را كه در عميق ترين قسمت زندگي شما زندگي مي كند ، صحبت كنيد ، كه حتي ممكن است خود را غافلگير كنيد.

كرايسولا به عنوان سنگ قيمتي
درباره سنگ
انگشتر عقيق يك سنگ بسيار نرم است و فقط يك مقياس 2 تا 4 در مقياس Mohs وجود دارد و تبديل آن به جواهرات را سخت مي كند ، مگر اينكه با سنگي سخت تر مخلوط شود. اين در رنگ سبز مايل به آبي يافت مي شود كه به بسياري از مردم يادآوري مي كند كه زمين از فضا چگونه به نظر مي رسد.

كريزوكولا در اندازه هاي بزرگي رشد مي كند و نادر يا سخت يافتن آن تلقي نمي شود. اين بيماري در جمهوري چك ، اسرائيل ، انگليس ، كنگو و ايالات متحده يافت مي شود. در ايالات متحده آمريكا كرايسولا در يوتا ، آريزونا ، نيومكزيكو و پنسيلوانيا يافت مي شود. كريسوكلا اغلب در كنار كوارتز ، مواد معدني مس ، آزوريت و ليمونيت يافت مي شود.

كرايسولا در جواهرات
كرايسولا بسيار نرم است كه به تنهايي كار با آن دشوار مي شود. با اين وجود مي توان اين سنگ زيبا را با كوارتز يا به سبك درشت مخلوط كرد كه جذاب و راحت تر با آن كار كرد.

 


برچسب: انگشتر عقيق،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۴۷:۰۵ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :