مقالات جواهرسازي مقالات جواهرسازي .

مقالات جواهرسازي

خواص سنگ سيترين


انگشتر عقيق خواص سنگ سيترين: رنگ خورشيدي سيترين، اين اعتقادوباور را القا مي كند كه اين سنگ انرژي مثبت از خود توليد مي‌نمايد.
سيترين به عنوان “سنگ پيروزي ” شناخته ميشود، زيرا اين سنگ سبب ساز ترويج موفقيت، كاميابي و فراواني به خصوص در كسب و كار مي‌گردد.
به باعث اينكه قرار دادن سيترين در صندوق مغازه ها بسيار متداول شده، اين سنگ نام اختصاري سنگ سوداگر را به خود اختصاص داده است.
با دقت به افسانه ها و روايات قومي سنگ جواهر ها، سيترين نه فقط انرژي مثبت آزاد مي‌نمايد بلكه سبب از هم پاشيدن انرژي منفي نيز مي گردد.
علاوه بر اين، آن هيچ انرژي منفي را از اطراف اطراف خود جذب نكرده و در بهره هرگز نياز به “پاك كردن ” يا ” شارژ” ندارد. در واقع، سيترين مي تواند براي از در بين بردن انرژي هاي ناخواسته از دور و بر اطراف استعمال شود.
همچنين مسائل خانوادگي كه ناشي از انرژي منفي در خانواده به وجود مي‌آيد، قادر است به وسيله سيترين مرتفع شود.
از آن‌جا كه سيترين انرژي منفي را حذف مي‌نمايد، اين سنگ قادر است به ثبات عمومي در تمام بخش ها ياري كرده و منجر حفاظت عمومي شود.
خواص رواني و روحي سيتريناز لحاظ روحي و خل وچل، سيترين براي از في مابين بردن افسردگي، ترديد به خود، خشم و نوسانات اخلاقي غير منطقي كاربرد دارااست.
سيترين، سنگي است كه شور را به هر كه آن را ميپوشد هديه مي دهد.
علاوه بر آن سيترين تمايلات خود مخرب را كاهش داده و همچنان مي تواند براي از ميان رفتن خوف و غلبه بر اضطراب و حزن و غم استعمال شود.
عواطف و احساسات با سيترين رشد پيدا مي‌كند.


برچسب: انگشتر عقيق،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۷:۲۹ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :