مقالات جواهرسازي مقالات جواهرسازي .

مقالات جواهرسازي

عقيق

انگشتر عقيق در شعور واقعيت و پذيرفتن موقعيت امداد كرده و شفاده عاطفي قدرتمندي ميباشد. ياد و تمركز را تقويت كرده و استقامت بدني و صداقت را ارتقا ميدهد.
بازدارنده بي خوابي گرديده و خوابهاي خوش را تضمين مي نمايد. شجاعت فرد را تقويت و از وي در قبال خطرها مراقبت مي نمايد. تأثيري آهسته نصيب دارااست و فهم و شعور و شهود و تمركز را تقويت كرده و به توسعه و گسترش و ارتقاء استعداد تحليلي شخص امداد مي نمايد.
عقيقها از سابق ترين سنگهاي خوش شانسي و شفادهي بوده اند. بطور كلي عقيق داراي آن را توانمند مي سازد تا دوست حقيقي را از دوست نما تشخيص دهد. عقيق در تغيير و تحول جهت گردباد و رعد و برق، حفظ خردسال ها از خطر بخصوص در سقوط از طول و نيز رونق در معاش، نقش داراست.
عقيق به معالجه اختلالات پانكراس و بهبود گردش خون ياري مي نمايد. سنگ متعادل كننده و منزه كننده ميباشد كه رخنه‌ در ميان مغز و قلب را مالامال مي نمايد.
اشكال بيشمار عقيق كه به طوري غير قابل درك به وسيله رنگ و طرح از هم قابل تشخيصند در اشكال گوناگون جادوگري استعمال مي گردند. با اين كه اشكال متعدد عقيق ممكن ميباشد به خيال مختصات بالا استعمال شوند، هر مورد انرژيهاي سنتي دارا هستند.
عقيق، بطور كلي سنگ ساختمان بلند جوزا ميباشد و نيروي عزم را تقويت مي نمايد.
اين سنگ موقعيتهاي مشقت بار ارتباطي را در زمانهاي طاقت فرسا تسهيل كرده و بضاعت و توان سخن در عده و گفتگويي قابل انعطاف را تقويت مي نمايد. سنگي الهام قسمت ميباشد كه به همسويي داخلي ياري مي نمايد و براي انجام شعبده استعمال مي شده‌است. همانگونه كه در باب كليه گونه هاي عقيق صحت مي نمايد، اين سنگ نيز سنگي حفاظتي ميباشد. به معالجه آرتريت، سردرد، مسايل گوارشي، رويش و استخوانها امداد مي نمايد.
عقيق كريزي ليس سنگ ساختمان بلند حمل ميباشد، سنگ متعادل كننده و حفاظت كننده ميباشد و براي مالكش شعف به ارمغان مياورد و دردهاي عاطفي را جذب مي نمايد. با متعادل كردن حالتهاي فيزيكي، خيالي و روحي به تصميم گيري ياري مي نمايد. هرچند كلاً سنگي حفاظت كننده ميباشد، بخصوص ويژگيهاي حفاظتي عاطفي قدرتمندي دارااست. براي دفع "ديده شيطان" اثرگذار ميباشد. از نگاه فيزيكي براي ارتقا بنيه و انرژي فرد عالي ميباشد و براي اختلالات پوستي نظير آكنه، اگزما و غيره و نيز سيستم غدد باطن ريز و قلب، اثر گذار ميباشد.

 


برچسب: انگشتر عقيق،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۱:۲۸ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :