مقالات جواهرسازي مقالات جواهرسازي .

مقالات جواهرسازي

سنگ ارگونيت


آراگونيت و انگشتر عقيق قدرت هسته عاطفي شما را تقويت مي كند و به شما در مقابله با احساسات دردناك و در آغوش گرفتن زخم هاي گذشته كمك مي كند. اين راه را براي حالت هاي احساسي پايدار پايدار مي كند. از آنجا كه براي تعادل سيستم انرژي و چاكراها عمل مي كند ، هم آرامش بخش است و هم انرژي بخش است. درباره معني آراگونيت + خواص درماني ، فوايد و ساير اطلاعات بيشتر بياموزيد. براي يافتن معاني سنگهاي قيمتي و اطلاعات در مورد بهبود كريستال مراجعه كنيد. #gemstones #crystals #crystalhealing # بيداد
خواص درماني آراگونيت
آراگونيت روي سيستم عاطفي كار مي كند و به ايجاد تعادل كمك مي كند و احساسات دردناك گير مي كند.

خوشه هاي ستاره آراگونيت
خوشه هاي ستاره اي آراگونيت محبوب ترين شكل آراگونيت است و در اينجا به تصوير كشيده شده است. آنها قدرت هسته عاطفي شما را تقويت مي كنند و به شما در مقابله با احساسات دردناك و در آغوش گرفتن زخم هاي گذشته كمك مي كنند. اين راه را براي حالت هاي احساسي پايدار پايدار مي كند. از آنجا كه آنها براي تعادل سيستم انرژي و چاكراها عمل مي كنند ، هم آرامش و هم انرژي بخش هستند.

آبي آراگونيت
مانند ساير سنگهاي نرم آبي ، آراگونيت آبي در حال آرامش و تسكين دهنده است و باعث تقويت ارتباط مي شود. فراتر از آن ، اين شما را ياري مي دهد تا مقاومت را پيدا كنيد تا تمام احساسات خود را احساس كنيد و اجازه ندهيد آنها در جايي كه مي توانند ناخودآگاه بر شما تأثير بگذارند ، سركوب بمانند. اين امر باعث مي شود سلامتي كلي شما افزايش يابد ، زيرا انرژي در بدن عاطفي شما جاري مي شود. رهايي از درد قديمي باعث افزايش روحيه شما مي شود و به طور طبيعي باعث افزايش مثبت مي شود ، مانند كاهش وزن از يك قايق به افزايش آب كمك مي كند.

آراگونيت به عنوان سنگ قيمتي
آراگونيت يك ماده معدني كربنات كلسيم است ، مانند كلسيت ، اما كمي سخت تر است. مي توان آن را در رنگ هاي مختلفي از جمله قرمز ، سفيد ، خاكستري و آبي يافت. همچنين مانند كلسيت ، مي توان آن را در پوسته هاي بسياري از حيوانات دريايي يافت ، و جزئي از مرواريدها است.

موارد استفاده: عصبانيت و استرس تسكين دهنده ، اندوه و رها كردن ، سلامت روان ، پرورش ، عشق به خود
رنگ: سنگهاي قهوه اي ، سنگهاي قهوه اي نارنجي


برچسب: انگشتر عقيق،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۸:۲۲ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :