مقالات جواهرسازي مقالات جواهرسازي .

مقالات جواهرسازي

ياقوت


سنگ ياقوت زرد رنگ و انگشتر عقيق خاصيت فراواني داراست و تاثيرات مثبتي در معاش دارااست، ولي سنگ ياقوت زرد رنگ از خاصيت و مزاياي قابل قبولي براي تن درستي نيز شامل است.
خاصيت ياقوت زرد رنگ و اثرات مثبت آن در معاش
ياقوت زردرنگ يكي‌از مهمترين و مفيدترين سنگ ها ميان كل ناوراتنا ها (خير جواهر) ميباشد كه در كتاب ها باستاني هندوان سفارش شده‌است. اين سنگ تحت عنوان " پيرويج " يا اين كه " پوش رجا " (سانسكريت) شناخته ميشود، داعيه مي‌گردد كه جا و منزلت بسيار ويژه اي در دنياي طالع بيني داراست. صاحب و مالك اين سنگ مي بايست از مطلوب بودن آن اطمينان نتايج نمايد و از يك فقيد طالع دربين نيز سود مند گردد.
مزاياي استعمال از ياقوت رنگ زرد چه ميباشد؟
ياقوت رنگ زرد از صاحبش در قبال بدي ها و زشتي ها حفظ مي نمايد و به روزي زناشويي و رضايت را به ويژه براي زنان مهيا مي نمايد. اگرصاحبش زن ميباشد، براي وي يك مرد دوست داشتني و پيروز، عشق و علاقه، رضايت زناشويي، وارث و شور در معاش زناشويياش آماده مي نمايد.

ياقون زردرنگ در معالجه دردهاي همه ها, دهن, روماتيسم, سرفه و تب نيز معروف ميباشد. ادب روحي, شجاعت و شور را آماده مي نمايد، ياقوت زرد رنگ قصد به عصباني شدن را كاهش ميدهد.

صاحبش لذت هاي كم معاش مثل برد, هوش و آشتي هاي توانمند را تجربه مي نمايد.

ديدني ميباشد بدانيد كه در كتاب ها باستاني هند راجع به ياقوت رنگ زرد نوشته ميباشد كه چربي را در تن كاهش مي‌دهد و بيماري هاي مرتبط با پوست و گلو را معالجه مي نمايد، به تسريع معالجه فلج مغزي و منظم كردن گردش خون نيز داراي اسم و رسم ميباشد.

چه كسي قادر است از يك ياقوت زرد رنگ به كار گيري نمايد؟
در صورتيكه شخصي متولد ساختمان بلند حوت يا اين كه قوس باشد، به راحتي ميتواند به منافع ياقوت رنگ زرد دست يابد. جداگانه از حوت و قوس, ياقوت زردرنگ اقبال و بخت نيكي را به همدم داراست، از شخص محافظت مي نمايد و از سرطان دوري مي نمايد و شم خوب, رفاه و هم آوري را براي وي به ياروهمدم مي‌آورد.



برچسب: انگشتر عقيق،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۶:۴۰ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :