مقالات جواهرسازي مقالات جواهرسازي .

مقالات جواهرسازي

سنگ يشم


تسكين چاكراه ها و متعادل كردن انرژي:
انگشتر عقيق،يشم چاكراه قلب رامتعادل و هماهنگ مينمايد و به سالم احساساتي و فيزيكي امداد مي‌نمايد ؛ چاكراه قلب نزديك قفسه سينه ميباشد و تعاملات مارا با دنياي بيرون تهيه و تنظيم ميكند و آنچه را كه ما فهم و شعور مي‌كنيم و مقاومت مي‌كنيم را در دست گرفتن مي نمايد. اين به ما توان تعادل در ميان خودمان در گوشه و كنار را مي‌دهد. هنگامي كه حيطه قلب از تعادل بيرون گرديده، ممكن ميباشد حس در دست گرفتن يا اين كه در اختيار گرفتن كردن در يك ارتباط را داشته باشيد و از ضعف هاي كوچك بقيه افراد نقد نمائيد. ممكن ميباشد به خير خويش را بيابيد كه جواب هاي احساساتي بسيار توانا به محركه اي بيروني روزانه داشته باشيد.

انرژي اين كريستال سبز براي رفع انسدادها گزينه به كارگيري قرار مي‌گيرد و مجدد حوزه‌ قلب را برقرار ميكند و به ما ياري مي‌نمايد نيازهاي خويش و عواطفمان را به روشني شعور كنيم.

انرژي معنوي يشم:
چيني هاي باستان معتقدند كه يشم سنگ فراواني ميباشد كه بيان كنده جريان انرژي مثبت در حقيقت معاش شخص ميباشد. آن هماهنگي و شعف را در رابطه ها تجاري و خانوادگي و فراواني به ارمغان مي‌آورد.

انرژي رنگ يشم:
يشم سبز يك "بلور پرورش كرده" ميباشد - يك مجراي كاركشته از نيروي معاش زمين براي به دنياآمدن، بسط و آفرينش، و اقتدار تجديد حيات مداوم. اين يك امداد حاذق در رويش، چه از رابطه ها خانوادگي نوباوه و يا اين كه يك سپرده گذاري تجاري تازه ميباشد. گرين جيد براي نگه داشتن يك سپرده گذاري در مسير، پروژه اي در برنامه زمانبندي، و معاش در مسير، عالي ميباشد. كريستال هاي سبز پر‌نور خيس پرورش معنوي را اشاعه مينمايند و التزام به انگيزه بالاتري را تجديد مي‌نمايند. رنگ هاي تيره خيس معرف پرورش فيزيكي و توان و ايمني در هجرت مي باشند.

يشم زيتوني شعاع سبز رويش را با اشعه رنگ زرد ناشي از نوروفروغ خورشيد خالص, عصر گسترش, توان و بلوغ با هم مخلوط مي‌كند و آلرژي ما‌را به معاني نو ارتقاء ميدهد و مسير را به سوي عقل و فهم هدايت مي‌كند كه‌اين فيض جستجوي علم و پر‌نور گري ميباشد.

در سايه پر‌نور خيس, يشم زيتوني در سعي ما براي فهم و شعور دنيا طبيعي, همت هايي كه نياز به تمركز عميق, اراده و استقامت براي بحران هاي فرضي دارااست را آماده مي نمايد. " يشم زيتوني " با بدن دقيقتر به ما ياري مي‌كند تا در همت طولاني براي فهم و دور انديشي اضافه به ما ياري دهد. عالي ميباشد براي دستيابي به اهدافي كه مستلزم پايداري عميق و انگيزه طولاني دوران مي باشند - خير رويش زياد و بي سابقه، بلكه رويش آرام، استوار و حفظ عميق از يك تماس معاش ميباشد.

 سنگ يشم سبز

هر آنچه مي بايست در رابطه يشم بدانيد
فنگ شويي يشم:
"يشم" از انرژي چوب، انرژي رويش، بسط، استارت نو، تغذيه و سالم فايده مي‌برد. نيروي معاش را ارتقا مي‌دهد، فراواني را به ارمغان مياورد و ما‌را از ديد فيزيكي در اكنون پرورش نگه مي‌دارد.

از كريستال هاي سبز براي ارتقا هر دسته فضايي كه براي ميل كردن خوراك به كار گيري مي‌گردد، در اتاق يك بچه كوچك، و يا اين كه در مكاني از خانه تان به كار گيري فرماييد كه در آن پروژه جديدي را مقدمه مي‌كنيد.

انرژي چوب به صورت سنتي مرتبط با بخشها شرق و جنوب شرقي يك منزل يا اين كه اتاق ميباشد. اين حيطه در رابطه با فضا خانواده و سالم و حوزه‌ مرفه و وفور در رابطه ميباشد.

اين يك تقويت كننده خود‌با‌وري ميباشد و به شما امداد مينمايد به راحتي و وقار با اشخاص ايراد تقابل نماييد.

انرژي اين سنگ شمارا در هر گونه قوانيني نگهداري خواهد كرد. يشم همينطور انرژي هاي علاقه, گنج و سالم را به ارمغان خواهد آورد.

شما يك موج شعف را درين جنبه هاي معاش تجربه خواهيد كرد و اين كليه تفاوت را خواهد داشت!

وقتي كه يك ركود در فن خويش را تجربه مي‌كنيد, يشم به شما ياري مي‌كند تا هدف ها هدفمندي تري ساخت نمائيد. اين سنگ همينطور به شما در فهم و شعور پتانسيل بدون نقص خويش در هر دو منظره فردي و ماهر ياري ميكند.

يشم به شما حكمت ادب ميدهد و آن را در سيستم خويش به دور مي اندازد. همينطور به شما نشان خواهد اعطا كرد كه چطور ميتوانيد خويش حقيقي وواقعي خويش را ملاحظه كنيد. اين فعاليت شمارا در پي هدف ها فردي خويش تشويق مي‌كند. اين مسئله به شما ياد‌آوري مي‌كند كه خويش بسندگي و اراده خويش براي ارتقا هر هنگامي كه سقوط ميكنيد و هر توشه كه يك ايست بازرسي را تجربه ميكنيد.

يشم همينطور تحت عنوان سنگ ابدي جوان ها شناخته مي گردد و اين يعني در واقع هنگامي اين سنگ را در معاش خويش داريد, مدام آن روحيه لبريز شيطنت را داريد.

يشم , علاقه و ارتباط ها

يشم به شما ياري ميكند تا مسائل عميق خويش را پر‌نور فرماييد تا بتوانيد قطعنامه ها را پيدا فرماييد هر چيزي كه است در قلب تو مخفي شده‌است.


برچسب: انگشتر عقيق،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۱۳ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :