مقالات جواهرسازي مقالات جواهرسازي .

مقالات جواهرسازي

سنگ يشم در سنگ شناسي


سنگ هاي نصفه قيمتي چه ميباشد ؟
سنگ هاي نصفه قيمتي كه زياد باارزش نيستند البته هوا داران متعددي را در طب سنتي به علت رنگ و كاني هاي مو جود در آنها روي تن بشر تاثير فراوان ميگذارند . بعد از معالجه يك بيماري به وسيله انگشتر عقيق پزشك معالج كارشناس از اين سنگ ها تحت عنوان طب تكميل كننده استعمال مي‌شود. يك كدام از اين سنگ هاي نصفه قيمتي يشم يا اين كه جيد (Jade) ميباشد كه از آنان براي معالجه يا اين كه انجام مراسم مذهبي در فرهنگ و تمدن هاي قديم مانند هند، چين، سرخ پوستان و اقوامي مثل آزتك ها و ماياها به كار گيري مي كردند. براي زييايي و دفع سموم پوست فيس نيز از رولر يا اين كه غلتك سنگ يشم در چين قديم به كارگيري ميشد.

سنگ يشم

فوايد روحي خل وچل سنگ يشم
استعمال از غلتك در طبي امروزي
امروزه نيز برخي از كلينيك هاي زيبايي از اين رولرها به كارگيري مي‌كنند . طي سالهاي اخير بعضي از شركت هاي اين رولر را ساخت نموده اند ولي خير از مدل سنگي آن تا شخص بتواند در منزل يك ماساژور رخ داشته باشد. به كار گيري از اين رولرها بدين رخ ميباشد كه غلتك را روي پوست جنبش مي‌دهند با جنبش غلتك بر روي پوست به پوست فشار ملايمي وارد مي‌شود كه‌اين فشار منجر خروج سموم از پوست و توازن مايعات پوستي مي‌گردد.

اتفاقاتي كه با تكان غلتك سنگ يشم بر روي پوست مي افتد:
گردش خون بهتر مي گردد چون غلتك مانند يك ماساژور فعاليت مي نمايد.
جنبش غلتك روي بعضي از بخش هاي فيس مانند سيرتكامل منجر توازن مايعات انباشته شده در آن ميگردد.
پف تحت ديده را از در بين مي رود.
سبب ساز بهبود خواص ارتجاعي پوست مي‌گردد.
سبب ساز محكم شدن ماهيچه‌ها فيس گرديده و چين و چروك ها را كاهش مي‌دهد.
سلول سازي پوست را تسريع مي‌بخشد.
با گردش غلتك روي پوست سبب ساز كندن سلول هاي مرده و ظواهر شدن سلول هاي نو پايين آن ميشود.
منجر جذب بهتر كرم هاي پوست و تاثيرگذاري طولاني تر كرم ها ميگردد.
استعمال از غلتكي كه با سنگ يشم تشكيل‌شده باشد پوست را واضح خيس مينمايد.
شيوه به كار گيري از غلتك سنگ يشم
نخست پوستتان را پاك نماييد.
كرم روز يا اين كه شب، كرم مرطوب كننده يا اين كه سرم پوست تان را بزنيد.
برخلاف جاذبه زمين غلتك را روي گردن و رخ تكان دهيد.
رولر را به برهه زماني نيم ساعت قبلي از به كار گيري در يخچال فريزر بگذاريد تا سرد شود و تاثير آن به علت سرد شدن سنگ بهترشود.
به كار گيري از اين غلتك باعث بهتر جذب شدن كرم ها به پوست مي‌شود و پوست شما‌را به جهت سريعتر شدن جريان خون شاداب ميكند . سنگ يشم دارنده خاصيت ضد پيري ميباشد بدين ترتيب با اين ماساژ شما تاثير كرم هاي ضد پيري و رفع چين و چروك را دو برابر مي‌كنيد و به برنا سازي پوست خويش مي‌پردازيد.

مصارف جيد و هدف هاي:
يشم سنگ وقار بين گردباد ميباشد. سعي آن روان را متعادل مي‌كند و ضربان قلب را التيام ميدهد. يك تكه از يشم در جيب خويش محافظت نمائيد و يا اين كه از يك طرف از آن يك آويز داشته باشيد تا گاه به گاه انرژي به شما بدهد و به صورت سنتي تن شمارا از بيماري نگهداري نمايد.

همينطور جيد ممكن ميباشد براي كردار اثر شوك يا اين كه هراس از اينكه خيلي برنا يا اين كه خيلي پير در بيمار‌ستان يا اين كه به دور از منزل و خانواده گزينه اعتنا قرار ميگيرد، به عمل رود.

يشم سبز يك كريستال عشق و علاقه ميباشد و آن پشتوانه علاقه تازه ميباشد و قابل اعتماد بودن و وفاداري را ارتقا مي‌دهد. هم چنين عشق و علاقه را بعداً در معاش توليد مي‌كند.

تحت عنوان يك حمايت ماهر از سنگ, يشم به پزشكان, پرستاران, دامپزشكان و تمامي طبيبان سنتي در ساخت تشخيص عملي و كاربردهاي آنها امداد مينمايد.


برچسب: انگشتر عقيق،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۷:۴۶ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :