مقالات جواهرسازي مقالات جواهرسازي .

مقالات جواهرسازي

آگوست | پريدوت و اسپينل

انگشتر عقيق 
آگوست نهايي ماه براي علامت دو سنگ به دنياآمدن ميباشد، پريدوت و اسپينل. باور بر اين ميباشد كه پريدوت، با رنگ سبز، توان و نفوذ را در پوشنده القا مينمايد. Spinel در طيف گسترده اي از رنگ ه ا در دسترس ميباشد و اعتقاد و باور بر اين ميباشد كه صاحب و مالك را در قبال زخم و ناراحتي و حزن نگهداري ميكند.
سپتامبر | ياقوت كبودياقوت كبود، سنگ ماه به دنيا آمدن سپتامبر، به رنگ آبي‌رنگ خالص و بي نياز بسيار آيتم دقت ميباشد البته نسبتاًً در هر رنگ از گزاره صورتي، رنگ زرد و سبز موجود هست. اعتقاد و باور بر اين بود كه در قرن ها وسطي اين گوهر براي حفظ از اشخاص در حدود شما در قبال زخم و همينطور نشان دهنده وفاداري و اعتماد ميباشد.
سنگ ماه ولادت
اكتبر | تورمالين و اوپالاكتبر همينطور دارنده دو سنگ ماه به دنياآمدن ميباشد، تورمالين و اوپال. Tourmaline براي بخش اعظمي از اشخاص سنگ قيمتي آيتم عشق و علاقه آنها ميباشد چون در رنگين كمان رنگ هاي زيبايي از آن وجود دارد. سنگ هاي قيمتي اوپال حقيقتاً منحصربه‌فرد مي‌باشند چون هر گوهر جدا از هم با تركيبي از يك جور رنگ تزئين شده‌است.
سنگ ماه به دنيا آمدن
نوامبر | سيترين و توپازروزهاي ولادت ماه نوامبر با دو گوهر همپا ميباشد، سيترين و توپاز. گفته ميشود كه رنگ گرم Citrine يك كادو خورشيد ميباشد و به لحاظ مي‌رسد اين يك سنگ قيمتي شفابخش ميباشد. Topaz به رنگ پرتقال و آيتم عشق و علاقه آنها ميباشد ولي در گونه هاي رنگ هاي بي نياز مانند آبي‌رنگ، صورتي و زردرنگ نيز يافت ميشود.
سنگ ماه ميلاد
دسامبر | زيركون ، تانزانيت و فيروزهروزهاي به دنياآمدن دسامبر علامت سه سنگ ميباشد، زيركون، تانزانيت و فيروزه. هركدام از اين سنگ هاي قيمتي يك رنگ آبي رنگ اختصاصي را در خويش جاي داده ميباشد. زيركون را مي قدرت در رنگ هاي مختلفي يافت، البته رنگ آبي‌رنگ آن طرفدار بخش اعظمي داراست.


برچسب: انگشتر عقيق،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۳:۱۷ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :