مقالات جواهرسازي مقالات جواهرسازي .

مقالات جواهرسازي

ين 5 روش الماس اصلي را از تقلبي تشخيص دهد.

 انگشتر عقيق 
1- تشخيص الماس اصل از لوپ استعمال نمائيد

تشخيص الماس اصل با لوپالماس هاي حقيقي و واقعي كه از معادن استخراج ميگردند اكثر وقت ها دارنده ناخالصي هايي مي‌باشند كه به ياري لوپ قابل مشاهده مي‌باشند. كيوبيك زيركونيا فاقد هرگونه ناخالصي ميباشد، به همين برهان، الماس هاي آزمايشگاهي(كه مي مي بايست بخش اعظمي از آزمايشات را پشت راز بگذارند) نيز دارنده اين ناخالصي ها نيستند.


تصوير مرتبط با اثبات كردن تشخيص الماس اصل از بدل2- براي تشخيص الماس اصل با يكپارچه و يا اين كه كاغذي روي الماس را سايش دهيد:

تشخيص الماس اصل با سايشاين يك كدام از معمولي ترين شيوه هاي تشخيص الماس اصل از الماس بدلي ميباشد. از آنجايي كه الماس يكي‌از مشقت بار ترين سنگ هاي عالم به راحتي و با به كار گيري از يك سطح وحشيانه در گير سايش نمي‌شود.در صورتيكه سنگ قيمتي شما پس از انجام اين فعاليت فارغ از يك خط و خطوطي باقي ماند شما يك الماس بي عيب و نقص داريد.
همينطور بخوانيد : تشخيص ساعت دنيل ولينگتون اصل + تاريخچه شركت daniel wellington

3- براي تشخيص الماس اصل از آزمايش مه يا اين كه به عبارتي قرار دادن الماس تقابل بخار دهن تان به كارگيري نمائيد

تشخيص الماس اصل با آزمايش مهبراي اين فعاليت الماس را به دوران 4 الي 6 ثانيه مقابل دهن خويش نگه داشته و به آرامي به آن بدميد. درصورتي كه الماس شما پس از رفع بخار هايي كه به واسطه ي عكس العمل هوا با آن تاسيس شده است مجدد مثل قديمي واضح الماس شما حقيقي وواقعي ميباشد.
براي تشخيص الماس اصل با به كار گيري از منعكس شدن فروغ و روشنايي به كار گيري فرمائيد:

تشخيص الماس اصل با منعكس شدن فروغالماس سنگ براق و به راحتي منعكس شدن تازه را نشان مي‌دهد با دقت به تصوير مي‌توانيم زن هايي كه از الماس حقيقي وواقعي منتشر ميشود را بشناسيد


برچسب: انگشتر عقيق،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۴:۲۸ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :