مقالات جواهرسازي مقالات جواهرسازي .

مقالات جواهرسازي

زيورآلات دست ساز و يا فانتزي

انگشتر عقيق  
زيورآلات دست‌ساز جز هنرهايي ميباشد، كه قشر متعددي از خانم ها را به خويش جلب نموده است. دنيايي رنگي رنگي به هم پا سنگ هايي با انواع متعدد و مخلوط آن با مهره ها و مرواريدها براي ايجاد گونه هاي متفاوت زيورآلات، كاري بسيار جالب خواهد بود. استعمال از سنگ در‌اين سبك از زيورآلات بسيار پرطرفدار ميباشد. چون كه هم به حيث زيبايي و هم رنگ و طبيعي بودن جلوه بهتري خواهد داشت. برخي از زيورآلات از نخ ها بافته ميگردند. برخي ها از متاع چرم كه دوستداران متعددي داراست، كه ياور با پلاك هاي نام و يا اين كه گونه هاي آيتم به كار گيري قرار ميگيرد.
- سبك به كار گيري از زيورآلات دست‌ساز
به صورت معمول اين مدل پوشش هاي دكوري از تنوع هاي متعددي شامل است و تنوع رنگي بالا و بها هاي به نسبت قابل قبولي دارا هستند. براي دختران خصوصا كسايي كه در پي زيورآلات فانتزي ميباشند بسيار كارآمد و ديدني خواهد بود. توصيه ميشود متناسب با رنگ جامه خويش يكي‌از موردها گردن آويز و يا اين كه گوشواره را تعيين نمائيد. سپس گشوده يك كدام از مورد ها انگشتر و يا اين كه دستبند را آزمون نماييد. ست بودن و هم رنگ بودن آن جلوه بسيار زيبايي ظاهرا شما خواهد بخشيد.


زيورآلات استيل
اينك شاهد به كارگيري بيشتراز استيل تحت عنوان فلز اصلي در زيورآلات و مخصوصا بدليجات هستيم. اين فلز به خاطره خاصيت عالي كه داراست و قيمت خوب، آيتم نيكي براي گزينش خواهد بود. اكثر برندهاي ميانگين و حتي پهناور از اين فلز در ايجاد بدليجات و زيورآلات به كار گيري مينمايند.
- عدم آلرژي استيل
برخي ها در اثر به كارگيري از بدليجات و گونه هاي متفاوت آن، در گير آلرژي ميشوند و پوستشان مبتلا التهاب، خارش و يا اين كه قرمزي مي‌گردد. به كارگيري از استيل اين ايرادات را توليد نمي نمايد.
- رنگ اثبات بودن استيل
پوشش اكسيد كروم كه از خش افتادن سطح استيل خودداري ميكند، منجر مي‌گردد از عكس العمل با بقيه مواد شيميايي پرهيز نمايد. براي شنا، غواصي و بقيه ورزش هاي آبي رنگ، زيورآلات استيل شايسته ترين گزينش ميباشند. براي اشخاصي كه هميشه دست هاي خويش را مي شويند، آيتم قابل قبولي ميباشد.
- استحكام و مقاومت بالا
به خاطره مقاومت بالا به سازندگان اين قابليت و امكان را ميدهد كه رينگ ها و زنجيرهايي قشنگ از آن بسازند، كه براي به كارگيري روزانه و هميشگي بسيار مطلوب ميباشد. يكي‌از عوارض اصلي كه منجر مي‌شود در زيورآلات مردانه استيل بيشتر چشم شود، همين اقتدار و مقاومت بالاي اين فلز ميباشد.


برچسب: انگشتر عقيق،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۴:۴۹ توسط:عباسي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :