مقالات جواهرسازي مقالات جواهرسازي .

مقالات جواهرسازي

سنگ لعل با نام تجاري رودولايت:

انگشتر عقيق 
اين دسته سنگ لعل شباهت متعددي با گل رز دارااست و دارنده رنگ صورتي و قرمز‌رنگ مايل به صورتي ميباشد كه در كاروليناي شمالي و ايلت متحده يافت مي‌گردد.رنگ بسيار زيباي اين دسته سنگ لعل آن را به يك سنگ بسيار مطلوب براي استعمال در جواهرسازي تبديل نموده است.
سنگ لعل آبي رنگ ماسايي: اين جور سنگ لعل آبي رنگ جديدا و در سال 1990 در تانزانيا كشف شده‌است.رنگ آبي رنگ آن و همينطور كمبود اين دسته سنگ در بازار، آن را به يك سنگ لعل بسيار گرانبها و ارزشمند تبديل نموده است. ولي اخيرا مثال هايي از اين مدل سنگ لعل در آمريكا، روسيه، كنيا، و تركيه نيز يافت شده‌است كه‌اين اكتشافات موجب كاهش اندكي در بها اين گونه سنگ شده ميباشد. برخي از گونه هاي اين سنگ لعل دارنده خواص تغيير تحول رنگ بوده و در اثر تابش نوروفروغ چراغ به رنگ بنفش به چشم ميخورد.بعداز گزينش رنگ و مدل لعل موردنظر با ساخت برش هاي بسيار خوشگل در آن‌ها مي اقتدار گونه هاي بسيار زيبايي از آنها‌را در جواهر سازي آيتم استعمال قرار اعطا كرد. 
خاصيت سنگ لعل (garnet) :-بالا موفق خود باوري-كاهش سردرد-معالجه ناتواني جنسي-براي بيماري هاي قلبي اثر گذار و تصفيه خون و فشار خون-بازدارنده از منعقد خون در عروق-بازدارنده ابتلا پيداكردن به بيماري هاي ويروسي و واگير و خطرناك-تقويت كننده نيروي جنسي، قواي جسماني، مستحكم نمودن ديواره عروق-معالجه اختلالات قاعدگي، معالجه سرطان-شور و نيروبخش و شجاعت را زياد مي نمايد
-نفوذ بسيار زياد در غده هيپوفيز و در فيض مطلوب و اثر گذار براي مديتيشن-توان رابطه با زمين و سبب پيشرفت در معاش دنيوي-مداواكننده ناراحتي و افسردگي-موءثر براي همگي چاكراها
گونه جواهر لعلبراي اطلاع از زمان يادگرفتن گوهرشناسي بدين نصيب مراجعه‌كنيد.
شايان توجه هنرجويان متشخص پباده سازي و جواهرسازي و اجراء زيورآلاتتصويرگران پويا انديش يك راءس يادگرفتن تخصصي فن هاي هنري ميباشد و درباره با فراگيري پباده سازي و جواهرسازي و اجراء زيورآلات ، تنها و تنها كلاس هاي آموزشي بصورت آنلاين ( غيرحضوري ) و حضوري را اجرا مي نمايد و هيچگونه سنگ قيمتي و يا اين كه هر گونه متريالي درباره با مورد براي فروش ندارد . اين نوشته‌ي‌علمي تنها براي دورانديشي اضافه تهيه و تنظيم شده‌است و به هيچ وجه درخصوص فروش سنگ سوال نفرماييد . باتشكر .


برچسب: انگشتر عقيق،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۱:۵۷ توسط:عباسي موضوع: